Apache: Couldn't spawn child process

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Červen 26 10:49:29 CEST 1998

Provozuji velice zatezovany web server (viz. paticka :) a ted se zacaly
objevovat v error logu Apache chybove hlasky "Couldn't spawn child process".
Podle toho, co jsem nasel na Netu jde o to, ze je v Linuxu limitovan maximalni
pocet filehandlu pro jeden proces. Nastavil jsem tedy vyssi hodnotu v souboru
...include/linux/limits.h a znovu zkompiloval jadro, lec problem se opakuje. Ted
jsem jeste nekde zahlednul, ze je mozne, ze si program maximalni pocet
filehandlu overuje funkci z libc, ktere jsou kompilovane s udajem 256. Mate s
tim nekdo nejake prakticke zkusenosti?
Nasel jsem jednu patch, ktera ale jde jenom na jadro 2.0.34, ve kterem ovsem
zmizely RST cookies na ochranu pred SYN Floodem. RST cookies se mi zdali
spolehlivejsi nez SYN cookies (i kdyz tady se to jmenuje IP cookies, ale jsou to
myslim puvodni SYN cookies?).
Jeste doplnujici dotaz k problemu. Jak je to s utilitou ulimit? Ta by tohle mela
nastavovat, ale podle man stranky je to neimplementovane systemove volani.
A povinne: RedHat 4.2, kernel 2.0.33, Apache 1.2.6

       Diky
                             Michal Krause
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \