java v Debian 2.0 (uz opravdu nevim co s tim)

Richard Bouska xbouska na nc25.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 30 00:06:30 CEST 1998

Dostal jsem dve dopovedi od lidi kteri maji podobnou verzi debianu
jako ja jimz progarm funguje. (Dekuji)
Uz jsem zkusil downgrage libc6 na nejakou verzi ze zacaku ledna
a nepomohlo downgradnul jsem taky ld.so na lednovou verzi a  stale to
same 19-ti megovy core.
Takze sem to opet vratil na aktualni slink. Mel sem moznost  take
testovat na hamu na jinem pocitaci a taky to padlo. X serverem to ale
neni, protoze z jednoho slackwaroveho pociate mi ten program chodi.
zkousel sem take prohlizet strace -o l -f java hlava ; less l, ale nic
moudreho jsem nevykoukal.
Ma nekdo nejaky napad na co se jeste podivat. Nebo popr je-li tady
nejaky odbornik na javu popr. debian ci oboji at mi mailne rad mu u me
vytvorim konto a muze ladi co hrdlo raci.

ps: Maily ktere maji v subjeclu POMOOC a nekolik vykricniku mi vzdy
pripadaly prilis afektovane, ale po dvoumesicnim ladeni javy jsem ta
to prave tak akorat zraly.

Dekuji

Richard Bouska
XBouska na nc25.troja.mff.cuni.cz