[offtopic] signed java applets v Netscape Navigatoru

Vojtech Bubnik xbubnik na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Červen 29 22:49:09 CEST 1998

Dobry den,

omlouvam se za offtopic dotaz, ale verim, ze tu je dost lidi, kteri mi
mohou pomoci.

Mam nasledujici problem. Potrebuji zprovoznit applet, ktery by mohl
zapisovat na disk. Tenhle applet bych
rad provozoval jak z http serveru, tak z lokalniho disku. Nejak jsem ale
nepochopil autorizacni strategii
Netscape Navigatoru 4.03 pro javovske applety.

Nevite nekdo, jak to ti panove z Netscapu mysleli? Jakym zpusobem mam
pripojit k appletu
soubor s digitalnim podpisem? A mam pripojit ten samy digitalni podpis,
ktery mohu ziskat
od autorizacnich autorit jako klic na vymenu posty? (jestli jsem to
dobre pochopil...)

Ja jsem se sice snazil hledat po internetu, ale nejak jsem odpoved
nenasel.

Vojtech Bubnik