Pomala odezva

Pondělí Březen 2 09:36:56 CET 1998

Ondrej Feela Filip pise:
:> 	Dlouha odezva je predevsim na konzoli, a to mezi zadanim hesla a
:> promptem shellu, a to ted pokazde. Nic podezreleho krome vicereho otvirani
:> /etc/passwd jsem pomoci strace nevidel, ale prochazet tisice radek volani
:> knihovnich funkci neni moje obvykla cinnost, takze nevim, jak hledat neco
:> podezreleho.
:> 	Pri telnetu nebo pop3/imap spojeni je pomala prvni odezva, pote
:> prakticky vzdycky vse probehne hned.
:
:Tohle jsou klasicke priznaky spatne fungujiciho DNS. Kde je Vas
:Nameserver, co Vam vypise 'nslookup'?
	Tento server je sam nameserverem pro lokalni domenu. Jeho nameserver
je na metropolitni siti (s optickou pateri) vzdaleny tri routery. O jake
konkretni problemy by mohlo jit? Zadne jsme zatim nepozorovali.
	NIS vyzkousim. Ale v /etc/profile rozhodne neni zadny sitovy prikaz,
ani zadny slozity. Podezrele se mi zda chovani, kdy samotna procedura
prihlaseni trva na konzoli o nekolik sekund dele nez pri telnetu.

--

--Zdenek <pytela na phil.muni.cz>