Pomala odezva

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Úterý Březen 3 07:32:06 CET 1998

On Mon, 2 Mar 1998, Zdenek Pytela wrote:

> Ondrej Feela Filip pise:
> :> 	Dlouha odezva je predevsim na konzoli, a to mezi zadanim hesla a
> :> promptem shellu, a to ted pokazde. Nic podezreleho krome vicereho otvirani
> 	NIS vyzkousim. Ale v /etc/profile rozhodne neni zadny sitovy prikaz,
> ani zadny slozity. Podezrele se mi zda chovani, kdy samotna procedura
> prihlaseni trva na konzoli o nekolik sekund dele nez pri telnetu.

Zdravim Nevim ... je to mozna blba odpoved, ale urcite bych prekontroloval
/etc/hosts /etc/resolv.conf atd. V hosts potrebujes mit localhost a adresu
pro tvuj stroj a to nejlepe s domenou a i bez nia nejlepe to samei i pro
nameserver . Protoze dle toho co pises to vypada ze dloudo hleda svoji
vlastni adresu..

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...