zatvrdnuti systemu s 2940 (nove skutecnosti)

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Pondělí Březen 2 13:27:53 CET 1998

On Mon, 2 Mar 1998, Jan Rusnak wrote:

> Ked mieco nahodne pada a na inych strojoch to chodi, ide na 99% o chybny
> HW :).

> Skus system napajat priamo zo siete, moze to byt aj chyba UPS.
> UPS obcas prepina na baterky (self test), a pri tomto prepnuti moze
> nastat pokles napetia.
> Jedno taketo chybne UPS tu mam (Back Ups PRO 280).
> Pokles napetia (alebo nejaky impulz) mi vypne pocitac, zareaguje ochrana
> v zdroji.
> Stava sa to 1x az 2x za mesiac, prave sa to chystam reklamnovat.

Jo to je moudre. Pred loni na podzim jsem mel mesic pripojeny registrak
a sitovej analyzer na "padajici" vydejni stojan na palivo (nejake
prumyslove PC od AutoContu), pro podezreni na ruseni a poklesy v napajeci
siti. Po mesici mereni jsem nasel jen nekolik poklesu site, ale nekolik
desitek poklesu na vystupu z UPS.

Jednalo se o APC Smart UPS 400VA (tim vykonem si nejsem jistej). Prusvih
je ze se to da blbe reklamovat a bez rychlych registraku poklesu napeti na
to ani neprides :-(

	Petr

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *