zatvrdnuti systemu s 2940 (nove skutecnosti)

Jan Rusnak jonny na cyberspace.sk
Pondělí Březen 2 10:17:21 CET 1998

Tomas Rezek wrote:

> To bohuzel mrzne zcela nahodne.
Ked mieco nahodne pada a na inych strojoch to chodi, ide na 99% o chybny
HW :).

> Zdroj je sice 235W, ale cely system je zapojen pres samostatnou APC
> Back-UPS 600 odjakziva. Takze tady to asi taky nebude (snad).
Skus system napajat priamo zo siete, moze to byt aj chyba UPS.
UPS obcas prepina na baterky (self test), a pri tomto prepnuti moze
nastat pokles napetia.
Jedno taketo chybne UPS tu mam (Back Ups PRO 280).
Pokles napetia (alebo nejaky impulz) mi vypne pocitac, zareaguje ochrana
v zdroji.
Stava sa to 1x az 2x za mesiac, prave sa to chystam reklamnovat.

--
Jonny

       J A N     R U S N A K
       <jonny na cyberspace.sk>