Pomala odezva

Úterý Březen 3 12:36:41 CET 1998

letty na mrakoplas.phil.muni.cz (Zdenek Pytela) writes:

> Tento server je sam nameserverem pro lokalni domenu. Jeho nameserver
> je na metropolitni siti (s optickou pateri) vzdaleny tri routery.
>
> :> 	V hosts je
> :> 127.0.0.1               localhost localhost.localdomain
> :> 147.251.96.1            lvt.phil.muni.cz lvt

> 	V resolv.conf je
> search phil.muni.cz muni.cz ics.muni.cz fi.muni.cz
> nameserver 147.251.4.33
> nameserver 147.251.6.10

Bud nemate pocitac s pomalou odezvou v /etc/hosts, nebo ho nemate v
/etc/resolv.conf. Idealni by bylo, kdyby byl na obou mistech, ale
fungovat by to melo i za teto konfigurace. Domnivam se, ze pokud by
problemy byly zpusobeny spatne fungujicim DNS, pak byste si toho vsiml
pres tcpdump; tato uprava tedy problem neodstrani.

Pri testu jsem si vsiml, ze pokud mam v resolv.conf uvedeno
xxx: files nisplus nis
a mam zprovozneny NIS a ne NIS+, pak neni mozne se zalogovat. Pomuze
odstraneni nisplus:
xxx: files nis

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)