Parametry jadra

Jan Kubr hkk na czech.net
Úterý Březen 3 19:54:12 CET 1998

Prijemny vecer,
potrebuji pro beh jisteho programu mit nejakym zpusobem nastavene
hodnoty jadra, napr. SEMMNI, SEMMAP, SHMMAX, NPROC ....
Nikde jsem nenasel (prilis moc jsem nehledal), jak se tyto hodnoty
daji nastavit a jak se daji vubec zjistit jak jsou prave v jadre
nastavene?
	Zkusil jsem si prekompilovat jadro a v make config se na
nic takoveho nepta.
	Druhou otazkou je, ze se mi prelozilo jadro cca 800K a lilo mi hlasi
ze je prilis dlouhe na zavadeni (stavajici jadro je cca 600K). Takze
jak zmensit jadro, nebo presvedcit lilo ze je to OK.

P.S. Jadro zkousim prelozit poprve.

                                 -hk-