Parametry jadra

Úterý Březen 3 20:05:38 CET 1998

On Tue, 3 Mar 1998, Jan Kubr wrote:

> potrebuji pro beh jisteho programu mit nejakym zpusobem nastavene
> hodnoty jadra, napr. SEMMNI, SEMMAP, SHMMAX, NPROC ....
> Nikde jsem nenasel (prilis moc jsem nehledal), jak se tyto hodnoty
> daji nastavit a jak se daji vubec zjistit jak jsou prave v jadre
> nastavene?

find /usr/src/linux/ -name '*.[ch]' | xargs grep SYMBOL

vybrat si soubor, kde je hodnota SYMBOLu definovana, a ten upravit
(i kdyz u nekterych hodnot to mozna je zivotu nebezpecne)

> 	Zkusil jsem si prekompilovat jadro a v make config se na
> nic takoveho nepta.
> 	Druhou otazkou je, ze se mi prelozilo jadro cca 800K a lilo mi hlasi
> ze je prilis dlouhe na zavadeni (stavajici jadro je cca 600K). Takze
> jak zmensit jadro, nebo presvedcit lilo ze je to OK.

- vyhodit nepotrebne casti (uplne nebo z nich udelat moduly)
- vytvorit bzImage (vyzaduje dostatecne nove lilo (~0.18+)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]