Lilo - Linux + W95 + WNT

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Středa Březen 4 18:42:41 CET 1998

> Zdravim,
> Nainstaloval jsem Linux a rozdelil linuxovym fdiskem  disk:
> /dev/hda1	DOS
> /dev/hda2	WNT
> /dev/hda3	Linux swap
> /dev/hda4	Linux native
>
> Nainstaloval DOS a bootoval pres Lilo oboje - bez problemu.
> Problem:
> Zacal jsem instalovat NT a pak to zacalo:
> 1) dostal jsem hlasku ze disk ma vice nez 1024 cylindru - normalne to
> nehlasi - zkousel jsem ciste DOS a NT. Cozpak nepouziva LBA mapovani?
> 2) NT fdisk prohlasil FAT partitions  za znicene a kdyz se
> [...]

Zajimave.
Ja jsem rozdeloval disk pomoci NTckoveho fdisku, pricemz dve partitions (pro
swap a native linux) jsem tam oznacil za nezname. Ty jsem pak upravil linuxovym
fdiskem pri instalaci linuxu.

Ale zpet k problemu.
Osobne bych zkusil jit do DOSu (treba pres disketu) a tam zadat
c:\dos\fdisk /MBR (nevim jak je to mozne, ze pri nabootovanem DOSu 6.00 se
timto prikazem umisti do masterboot recordu zavadec NTcek - udelal jsem to
doma kdyz mi odesel linuxovy disk s lilem a NTcka zacaly bootovat. Snad to
nekdo lepe znaly dokaze vysvetlit. Asi nejenom 95ky udrzuji kompatibilitu s
DOSem.).

No a pak bych znovu zkusil nainstalovat lilo.
Tento postup mi funguje, ale ja tam nemam navic ty 95ky. Mne jedny
Gatesoviny bohate staci ....

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.