Copy file is too large

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Březen 5 08:02:40 CET 1998

:> heh ked som to chcel loadnut do viewera, skoro mi stvrdla masina (procesor
:> bol vytazeny dokonale, a pritom je to Ultra 300MHz)... asi by bolo nacase
:> konecne pouzivat nejaky rozumny format (najlepsie html)

neviem v com si to prezeral, ale mne na SS5 + 96MB ide svizne a pekne .

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying