Copy file is too large

Čtvrtek Březen 5 10:22:21 CET 1998

jvajda na somi.sk (Jan ' Kozo ' Vajda) writes:

> :> heh ked som to chcel loadnut do viewera, skoro mi stvrdla masina (procesor
> :> bol vytazeny dokonale, a pritom je to Ultra 300MHz)... asi by bolo nacase
> :> konecne pouzivat nejaky rozumny format (najlepsie html)
>
> neviem v com si to prezeral, ale mne na SS5 + 96MB ide svizne a pekne .

Tohoto chovani jsem si vsiml na Ultra 1 (Solaris 2.5.1) u nekterych
(obvykle rozsahlych) PS souboru. Bylo to kdysi, takze si to uz moc
nepamatuji, ale myslim, ze se to chovalo podobne pro vice prohlizecu -
domnival jsem se, ze to souvisi s implementaci Display PostScriptu v
Sunovskem X-Serveru. Osobne bych to klasifikoval jako bug, jak se k
tomu stavi Sun nevim.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR