Debian nebo RedHat?

Roman Rohr rr na rohr.vsp.cz
Čtvrtek Březen 5 07:35:32 CET 1998

On 4 Mar 1998, Pavel Hanak wrote:

> "V cem se lisi Debian a RedHat?"

	I me by to zajimalo. Dosud pouzivam na vsech pocitacich s Linuxem Debian.
Libila se mi instalace pres ftp s prehlednym upgrade starych baliku a
pridavani novych.
	Bohuzel posledni dobou se neobjevuji zadne aktualizace, coz me
vedlo k tomu, ze od spousty veci jsem si stahnul zdrojaky a zkompiloval.
To by mi samo o sobe moc nevadilo, ale mam obavy z pripadneho upgradu,
kdyz se objevi novejsi verze. Samozrejme, ze z tech veci, ktere kompiluju
nedelam baliky a ty pak neinstaluju (Nebo bych mel? Delate to tak?).
	Zda se mi, ze v RedHatu se objevuji stale nove baliky a s mensim
zpozdenim. Je to pravda? Existuji nejake dalsi duvody pro RH nebo Debian?

Predem dekuji za strucne a vecne odpovedi
						Roman Rohr