Vadny disk ?

Rejc Libor rejc na musdtstel.oasanet.cz
Sobota Březen 7 18:44:26 CET 1998

Stanislav Meduna wrote:

> Ake jadro mate nainstalovane ? V stock 4.2 je tusim 2.0.30 a to
Ano, soucasti RH 4.2 je kernel 2.0.30 a to tam mam nainstalovane.

> Robili ste pocas upgrade repartitioning disku ? Pokial ano,
> prekontrolujte to - nie je velky problem vyrobit zlu
Ano, prerozdeloval jsem. Zkontrolovano a zda se byt vse ok.

   Device Boot  Begin   Start     End  Blocks  Id  System
/dev/hda1   *       1       1     793  799312+ 83  Linux native
/dev/hda2         794     794     827   34272  82  Linux swap

> Nezaskodi ani povytahovat a znovu zasunut kable - IDE
> nema ziadnu kontrolu prenasanych dat a viklajuci sa kontakt
> moze narobit zle.
Toto jsem delal vcera a situace je stale stejna. Pritom jsem chtel
pridat jeste jeden disk (WD 540) a udelat si kopii. Uz samotne vyvoreni
ext2fs trvalo dost dlouho a pokud jsem chtel kopirovat, spustil se
kolotoc resetovani disku. Po kazde kopii mi vyskocila hlaska o
resetovani a ze je success.

> Urcite bol jedinou zmenou prechod zo Slackware na RH ?
Opravdu jsem delal jenom to.

> A este nieco - nemate nahodou pretaktovany stroj alebo 75 resp.
> 83 MHz vonkajsi takt ? Pouzivate hdparm na nastavenie DMA
> modu alebo na unmask interrupts ?
Nic z toho.

> 850-ka mi dost dlho bezi v mojej masine a az na neschopnost
> zniest sa na jednom kabli s IBM Deskstar 5 s nou nikdy neboli
> najmensie problemy.
Ja osobne jsem mel ctyri kusy a z toho jsme musel tri reklamovat. A znam
i jine nestasniky. Zhruba po roce pouzivani se na disku objevila spousta
vadnych sektoru.

Jak to tak vsechno sleduju, tak se mi cim dal vic zda, ze ten disk je ok
a zrada bude nekde jinde, nejspis HW. Porad se mi ale nechce uverit, ze
to s tim Slackem chodilo (tam jsem mel i stejnou verzi kernelu).

Zdravim
          Rejc Libor
  rejc na musdtstel.oasanet.cz
    MOST - Czech Republic