Nove funkce v kernelu

Michal Ludvig michal na ludvig.cz
Sobota Březen 7 22:57:59 CET 1998

Ahoj,
udelal jsem nove tri funkce, umistil jsem je do kernel/ic-timer.c a
zakompiloval do jadra.
Jedna z nich "void ic_timer(void)" je volana z
arch/i386/kernel/time.c:timer_interrupt() a funguje tak jak ma.

Zbyle dve funkce ("extern void ic_timer_reg_buf(int a)" a "extern void
ic_timer_unreg_buf(void)") maji ovladat chovani te prvni a chtel bych je
volat z modulu. Bohuzel insmod rika:

ic_timer_reg_buf undefined
ic_timer_unreg_buf undefined

Samozrejme jsem udelal symlink /boot/System.map ->
/ttt/src/linux/System.map (tam mam zdrojaky jadra) a obe funkce ic_timer*
jsem v tom souboru nasel.

Jak mam ty funkce deklarovat, aby byly volatelne z modulu? Nebo co jineho
proto musim udelat?

(BTW funkce timer_interrupt je volana kazdych 10ms. Nevite, jestli je
nejaka funkce, ktera je volana casteji?)

Diky

Michal Ludvig