Jak rozbehnout MIDI pod Linuxem?

Pondělí Březen 9 08:14:36 CET 1998

Tomas Valusek pise:
:Dobry den,
:
:nainstaloval jsem RH 5.0, pustil sndconfig (nebo tak nejak) a chtel pustit
:playmidi. Ten ale na me vybafnul ze "/dev/sequencer is not configured". Tak
:jsem zacal hledat slovo sequencer pres X-ovy helptool, ale hodil mi jenom
:dva odkazy, ze kterych jsem nic nevycetl. Ani na Webu jsem nebyl uspesny.
	Zacnete tim, ze si prectete Sound-HOWTO, pravdepodobne ho mate
v adresari /usr/doc/HOWTO. Tam se doctete o vsem, co potrebujete:
- mit podporu v jadre: budto prelozit znovu a nabootovat s novym jadrem,
 nebo prelozit jako modul a vlozit ho do jadra,
- mit spravne vytvorene specialni soubory v adresari /dev - to je v novych
 distribucich je splneno.
Taktez se dozvite, co jsou zac vsechny ty specialni soubory a ze
pomoci cat /dev/sndstat nejlepe lokalizujete problem.
Chybova hlaska znamena, ze v jadre neni podpora pro /dev/sequencer.

--

--Zdenek <pytela na phil.muni.cz>