Neco o Type1 fontech...

Petr Kristof Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Neděle Březen 8 21:04:52 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> Protoze ma stale 8859-1 encoding vector, ze ano?
> Xserver umi pouzivat pouze enc. vector obsazeny primo ve fontu.

Prave, ze encoding vector je taky iso8859-2.
Proste cely font je spravny, tak jak ma byt.
A nechodi to.

Zkousel jsem jednou fonty ze Suna, a ty nedelaly problemy.
Jediny rozdil co jsem nasel, bylo jine cislo verze (formatu fontu,
postscriptu?) v hlavicce. Jinak ty fonty byly docela stejny.
Spravnej encoding vektor, spravny nazvy, spravny znaky.
Az na to, ze ty jejich chodily a ty moje ne. :-(

         pk