Neco o Type1 fontech...

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pondělí Březen 9 07:20:02 CET 1998

On 08-Mar-98 Petr Kristof wrote:

>  Prave, ze encoding vector je taky iso8859-2.
>  Proste cely font je spravny, tak jak ma byt.
>  A nechodi to.

Mam podobne zkusenosti. Chtel jsem pouzivat Adobovske fonty pro MS Windows v
X. Vpodstate jsem mohl mit jakykoli enc. vektor a nevsiml jsem si nejake
zmeny. Dokonce jsem, pokud si dobre pamatuji, zkousel smazat enc. vektor
ISO8859-2 fontu a on byl stale cesky (nic se nezmenilo) ackoli byla pismena
definovana pod kody a ne pod nazvy. (Ted si tim ale nejsem uplne jisty. Je to
uz dost davno, protoze jsem to zkousel jeste na 3.2.) Hral jsem si s tim tak
dlouho, az jsem usoudil, ze bude potreba projit cast zdrojaku XFree86. No a
to jsem, pro nedostatek casu, posunul na neurcito (stydim se ;-))).

Jeste mam jednu takovou letmou poznamku. Vetsina (nevim jestli vsechny)
akcentovanych znaku vznikaji kompozici pismene a akcentu. Kompozice se pritom
opira o kody, nikoli nazvy, toho pismene a akcentu.
No a vsiml jsem si, ze Xfree ma v sobe definovane asi neco kolem 3(nebo
vice?) enc. vektoru. Psal jsem kdysi na xfree.org jak to tedy je, ale asi
maji hodne prace, takze se na me vydlabli ;-).

Jarda