Jak rozbehnout MIDI pod Linuxem?

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Neděle Březen 8 21:40:30 CET 1998

On Sat, 7 Mar 1998, Tomas Valusek wrote:

>Dobry den,
>
>nainstaloval jsem RH 5.0, pustil sndconfig (nebo tak nejak) a chtel pustit
>playmidi. Ten ale na me vybafnul ze "/dev/sequencer is not configured". Tak
>jsem zacal hledat slovo sequencer pres X-ovy helptool, ale hodil mi jenom
>dva odkazy, ze kterych jsem nic nevycetl. Ani na Webu jsem nebyl uspesny.
>Jak dal?

Asi nemate v jadre podporu a) pro zvukovou kartu, popr b) pro jeji MIDI
subsystem. Co dava "cat /dev/sndstat" ? Pokud chybovou hlasku, podpora pro
zvukovku uplne schazi. V obou pripadech to prekonfigurujte v jadre.

  Milan Kopacka