2 x ether: 3COM900XL

Petr Savinec SAVINEC na FENIX.ZCU.CZ
Pondělí Březen 9 08:31:43 CET 1998

Prave se pokousim z jednoho PC udelat firewall,
po nainstalovani druhe ether. karty mi linux
vypisuje na consoli do nekonecna:

eth0: transmit time out, tx_status 00 status e000.
eth0: transmit time out, tx_status 00 status e000.
..
..
eth0: Host error, FIFO diagnostic registr 04000.

Vyzkousel jsem obe moznosti pripojeni ether. karet
k jadru: na tvrdo, primo k jadru
        a jako module ... eth0 3c590, eth1 3c590
Linux je detekuje, boot vypisu jim jsou prirazeny
IRQ, konkretne 10 a 11.
Dale jsem zkousel pridat do lilo.conf APPEND pro
tyto dve karty s IRQ,I/O a ethX ... bez uspechu.
Beha to nekomu s temi to ethernet kartami?
Dik za radu.

Jinak HW: Pentium Intel 150 MHz, disk EIDE, ATAPI
            CDROM etc.
      SW: RedHat 5.0, jadro 2.0.32 ...

        Petr Savinec
  WWW:  http://adela.zcu.cz/~savinec/