2 x ether: 3COM900XL

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 9 10:12:20 CET 1998

On Mon, 9 Mar 1998, Petr Savinec wrote:

> [...]
>
> eth0: transmit time out, tx_status 00 status e000.
> eth0: transmit time out, tx_status 00 status e000.
> .
> .
> eth0: Host error, FIFO diagnostic registr 04000.
>
> Vyzkousel jsem obe moznosti pripojeni ether. karet
> k jadru: na tvrdo, primo k jadru
>         a jako module ... eth0 3c590, eth1 3c590
> Linux je detekuje, boot vypisu jim jsou prirazeny
> IRQ, konkretne 10 a 11.
> Dale jsem zkousel pridat do lilo.conf APPEND pro
> tyto dve karty s IRQ,I/O a ethX ... bez uspechu.
> Beha to nekomu s temi to ethernet kartami?

Mel jsem podobny problem. Ten byl jeste zajimavejsi o to, ze vzdy jedna
karta sla a druha nic neprijimala, takze to byl dokonaly firewall :)).
Resenim bylo ztahnuti novejsiho ovladace pro 3cXXX karty. Ta adresa je:
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html

R.V.

>         Petr Savinec
>   WWW:  http://adela.zcu.cz/~savinec/
>   Email:<savinec na fenix.zcu.cz>
>         <savinec na adela.zcu.cz>
>   tel. 019/7236881-230(322)

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |