Neco o Type1 fontech...

Pondělí Březen 9 10:48:13 CET 1998

On Mon, 9 Mar 1998, Jaroslav Klaus wrote:

> Jeste mam jednu takovou letmou poznamku. Vetsina (nevim jestli vsechny)
> akcentovanych znaku vznikaji kompozici pismene a akcentu. Kompozice se pritom
> opira o kody, nikoli nazvy, toho pismene a akcentu.

"seac"? Operator "seac" MUSI pouzivat StandardEncoding nezavisle na
aktualne pouzivanem kodovacim vektoru. (Ovsem v dokumentaci k Type1 stejne
doporucuji moc "seac" nepouzivat.)

> No a vsiml jsem si, ze Xfree ma v sobe definovane asi neco kolem 3(nebo
> vice?) enc. vektoru. Psal jsem kdysi na xfree.org jak to tedy je, ale asi
> maji hodne prace, takze se na me vydlabli ;-).

Dva vektory: StandardEncoding a ISOLatin1Ecoding.

Nicmene umi parsovat a pouzivat libovolny (z hlediska obsahu) encoding
vector, ktery je ve fontu obsazen, i kdyz nelze vyloucit, ze je ponekud
haklivy na formu. Neni mi zcela jasne, co se stane, kdyz se mu to
parsovani nepovede. Nebo je to mozna cele nejak blbe naprogramovane
(Type1 rasterizer v X11 je stejne na dve veci).

Kdo neveri, at se podiva do xc/lib/font/Type1/scanfont.c,
zvlaste na funkci getEncoding().

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]