Neco o Type1 fontech...

arnost arnost na uivt.cas.cz
Pondělí Březen 9 10:35:39 CET 1998

>Jeste mam jednu takovou letmou poznamku. Vetsina (nevim jestli vsechny)
>akcentovanych znaku vznikaji kompozici pismene a akcentu. Kompozice se prit=
>om
>opira o kody, nikoli nazvy, toho pismene a akcentu.
>No a vsiml jsem si, ze Xfree ma v sobe definovane asi neco kolem 3(nebo
>vice?) enc. vektoru.

1. akcentovane znaky mohou a nemusi byt vytvoreny pomoci kompozitu (napr
iso-latin-1 jsou vetsinou nekompozitni.

2. Kompozity mohou byt vytvoreny i pomoci jmen, i poci cisel, jak se
pouziti cisel projevi pri zmene encoding vektoru nevim.

3. Font manager by mel znat aspon tyto vektory: StandardEncoding,
ISOLatin1Encoding, Expert, ExpertSubset a Symbol ostatni je treba
explicitne definovat.

arnost