RH 5.0, XFree86 3.3.2, xview

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Pondělí Březen 9 19:03:00 CET 1998

Vzhledem k tomu, ze s RedHat Linuxem ( a Linuxem vubec ) zacinam,
chci se zeptat na par drobnosti:

1. Ma nekdo zkusenosti s prechodem z XF86 3.3.1 na 3.3.2 pod RedHat?
Musim upgradovat, protoze nova verze podporuje moji VGA kartu a ja si
zatim
hraju s Linuxem na pujcene... Zajimalo by me, co vse je treba udelat,
abych
neprisel o ruzna nastaveni vcetne FVWM...., o co stejne prijdu a budu
muset
preinstalovat a jak, pripadne i jine zajimavosti....

2. Je mozne nainstalovat na RedHat k (misto) FVWM.. i OpenLook? Rad bych
ho
pouzival misto FVWM....

Diky za rady....

Ales Radikovsky