RH 5.0, XFree86 3.3.2, xview

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Březen 9 23:15:53 CET 1998

On Mon, 9 Mar 1998 Linux na p15.monet.cz wrote:

> Vzhledem k tomu, ze s RedHat Linuxem ( a Linuxem vubec ) zacinam,
> chci se zeptat na par drobnosti:
>
> 1. Ma nekdo zkusenosti s prechodem z XF86 3.3.1 na 3.3.2 pod RedHat?
> Musim upgradovat, protoze nova verze podporuje moji VGA kartu a ja si
> zatim
> hraju s Linuxem na pujcene... Zajimalo by me, co vse je treba udelat,
> abych
> neprisel o ruzna nastaveni vcetne FVWM...., o co stejne prijdu a budu

Zalohovat co sa da. Najlepsie vsetko. :)

> muset
> preinstalovat a jak, pripadne i jine zajimavosti....
>
> 2. Je mozne nainstalovat na RedHat k (misto) FVWM.. i OpenLook? Rad bych
> ho
> pouzival misto FVWM....

V RH 4.2 boli baliky:
xview-3.2p1.pl2-4.i386.rpm
xview-clients-3.2p1.pl2-4.i386.rpm
xview-devel-3.2p1.pl2-4.i386.rpm
xview-devel-examples-3.2p1.pl2-4.i386.rpm

Balik xview obsahuje zakladne kniznice, xview-clients obsahuje window
manazer. Mali by fungovat aj v RH5.0.

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones