kernel + moduly

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Úterý Březen 10 09:13:00 CET 1998

Na RH5 jsem poprve vytvarel nove jadro. Sestaveni jadra i modulu
a nainstalovani probehlo bez chyb (podle me) ale behem bootvani
probehne tesne pred prihlasovacim dialogem asi stranka vypisu
nejakych jmen modulu a hlasek (1 radek, jeden modul). Bohuzel pres
dmesg se k tem hlaskam nedostanu. Jadiny modul, ktery jsem zkousel je
ppa.o pro Zip a ten funguje....
Otazky:

1.Kde mohu najit logsoubor o prubehu bootu, kdyz v dmesg je jen zacatek?
Pokud jsem to pochopil, je v dmesg jen prubeh do prvniho skriptu,
ale kde je zbytek?

2. Co by mohlo byt spatne s moduly? Odhadl bych to na to, ze potrebuje
aktualizovat seznam modulu, smazat stare moduly nebo neco podobneho.

Diky

Ales

radik na p15.monet.cz