PnP modem + RH5

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Březen 10 23:10:43 CET 1998

On Tue, Mar 10, 1998 at 08:56:17AM +0100, Linux na p15.monet.cz wrote:

> Mam SupraExpress 336i PnP. Zkousel jsem pustit pnpdump z isipnptools,
> ale nasel vsechno mozne jen ne modem. Linux sice pri bootovani najde
> tri porty i bez isapnp a predpokladam ze ten treti je modem, ale nelibi
> se
> mi nastaveni preruseni a rad bych to predelal. Takze:

ja mam ve svem stroji (Slackware 3.*, jadro 2.0.*) taky SupraExpress 336i
PnP (ati3 rika V1.440-09-V34_DP, SupraExpress 336i PC PnP, Built: May 28
1996 13:20:44) jako jedine PnP zarizeni a pnpdump v 1.8 mi ho bez problemu
nasel. Nez jsem zjistil, ze existuji isapnptools, nechaval jsem si modem
nastavovat BIOSem (kdyz jsem disabloval on-board COM2, tak se posadil
misto nej).

V /etc/isapnp.conf mam krome komentaru toto:

(READPORT 0x0203)
(ISOLATE)
(IDENTIFY *)

(CONFIGURE SUP1311/41061 (LD 0