MITSUMI CR-2801TE

Petr Zlamal Ing. K317 ZLAMAL na feld.cvut.cz
Úterý Březen 10 11:35:00 CET 1998

Forwarded by:   "Dan Ohnesorg, admin of POWER" <DAN na feld.cvut.cz>
Forwarded to:   zlamal na feld.cvut.cz
Date forwarded: Mon, 9 Mar 1998 14:19:54 MET-1
Date sent:      Mon, 9 Mar 1998 14:17:33 +0100 (MET)
Send reply to:  linux na muni.cz
From:           Petr Sulla <xsullaNO na SPAMfi.muni.cz>
To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Subject:        Re: MITSUMI CR-2801TE

Jiri Hudak wrote:

> Zdar,
> da se sehnat ovladac pro zapisovaci  mechaniku MITSUMI CR-2801TE  pro
> Linux.
> Dik za pripadne odpovedi

Predpokladam, ze jde o IDE mechaniku ;-)
O ovladaci nevim, ale bylo by tu jedno experimentalni reseni:
nova rada jader 2.1.x podporuje tzv. SCSI Emulation support - nasimuluje
SCSI na IDE zarizeni. Pak jde pouzit napr. X-CD-Roast
(http://www.fh-muenchen.de/rz/xcdroast)

--
                       Petr Sulla
                    xsulla na fi.muni.cz

To uz jsem taky slysel, ale myslel jsem si, ze preci jen bude primo
nejaky program. Ja to tedy zkusim. Diky
                                                Petr