konfigurace site

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Březen 11 22:41:05 CET 1998

>     Zdravim !
>
>     Vim, ze je to uz evergreen, ale vyzkousel jsem uz vsechno a procetl i
> archiv konference - nic nepomohlo.
>
> Sit je typu C - 192.168.0.0
> IP pocitace je (melo by byt az to pojede :-) ) 192.168.0.10
> karta je 3COM Etherlink III -  3C509B
> system je Debian 1.3. (jadro 2.0.29)

Mel jsem podobny problem (trapil jsem se s tim asi den),
odpoved jsem nalezl v Ethernet-HOWTO
kde je psano, ze karty 3C509B je mozne s uzpechem pouzivat
tehdy, kdyz JE VYPLE PnP (Plug And Play), to lze
jednoduse provezt pomoci DOSovskeho 3c5x9cfg.exe.

Ted nam bezi cela ucebna (15 stroju) na Linuxu
s 3COM509B k naproste spokojenosti.

Hezky * preje
		MK

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_