NFS a klient pro Win95

Úterý Březen 10 15:47:56 CET 1998

On Tue, 10 Mar 1998, Leos Bitto wrote:

> Tak tohle neni pravda - jak jsem psal minule, NFS stavi bezpecnost na IP
> adresach. Takze neposila zadne heslo, overuje si vsechno jen podle toho s
> kterym pocitacem komunikuje.

NFS je predevsim postavene na Sunovskem RPC. Bezpecnost NFS je pak
predevsim odvozena z "bezpecnosti" RPC s pridanou "hodnotou" v podobe
omezeni na vyjmenovane IP adresy. Obecne lze rict, ze je-li pouzito
Secure RPC, tak je NFS relativne bezpecne. Potiz je v tom, ze Secure RPC
podporuje IMHO jen Solaris a to jeste pote, co clovek stravi den (ci vic)
presvedcovanim systemu, aby to opravdu pouzival.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]