NFS a klient pro Win95

Úterý Březen 10 17:24:16 CET 1998

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> ... Potiz je v tom, ze Secure RPC
> podporuje IMHO jen Solaris a to jeste pote, co clovek stravi den (ci vic)
> presvedcovanim systemu, aby to opravdu pouzival.

:-) Pokud na siti bezi spravne nakonfigurovane NIS+, pak konfigurace
Secure NFS spociva jen ve vyexportovani adresare (pres share) s volbou
secure a nasledne namontovani take s volbou secure. Tedy neni to nic
komplikovaneho a melo by to chodit na prvni pokus. Nechodi-li, je to
bug a Sun by ho mel opravit.

Pokud NIS+ na siti nebezi a administrator nevi, jak je zprovoznit a
administrovat (pripadne nevi jak totez udelat pres NIS), pak je to
opravdu prace na nekolik dni s nejistym vysledkem ;-)

V oblasti sitove autentikace ma Linux jeste hodne co dohanet.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR