xntp3

Site Administrator admin na pc32.ipp.cas.cz
Úterý Březen 10 17:28:57 CET 1998

Alexandr Malusek wrote:

> xntp3-5.92-1 provozuji teprve kratce, nicmene zmenim-li systemove
> hodiny pres "date", pak po urcite dobe (nekolik minut) dojde k jejich
> synchronizaci s casem NTP serveru a v messages se objevi napr.:
>
> Mar 10 14:34:56 hroch xntpd[13279]: time reset (step) -74.019093 s
>
> (Systemove hodiny byly posunuty o 74 s). Takze bych to spis videl na
> upgrade xntp na chodivou verzi, nez na problem v konfiguracnim
> souboru.
>
> --
> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

  Ano, tento (podobny) vypis se mi po staru objevi take. Za behu systemu
vsak pouze jednou (prave po jeho startu) a jiz nikdy vice.
 Po nekolika malo dnech se hodiny opet rozejdou a hodiny Linuxu
se jiz nenastavi. Viz vypis souboru, ktery jsem posilal do konference
pred dvema dny.
 Provozuji slakware, "daemon" nezna a i mechanismus
startu systemu je ponekud jiny.
 Nikdo dalsi nema napad ???

Vaclav Babicky.