RH 5.0, XFree86 3.3.2, xview

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Březen 11 13:01:53 CET 1998

----------
Ja jsem upgradoval z ruznych verzi na ruzne verze (XF86 3.x.x) a nikdy jsem
nemel problemy. Ale nebylo to pod RH. Ja mel nejaky slackware a taky nekdy
debian.
Problem byl s nejakou S3 kartou, ktera mela nejaky posunuty obraz a kurzor mysi.
Takze jsem menil neustale X Servery, protoze jsem menil jen a jen XServer.
Zadna nastaveni jsem nemenil, tak jsem o nic neprisel.

That's all, folks.
Robert Follner, ICL Brno