StarOffice 4.0 - kodovani 1250

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Březen 12 13:34:22 CET 1998

Jirka Jurus (jiri.jurus na spt.cz) wrote:

> Prave na tom delam (budu delat?). Zatim pouzivam makra, ktera si spustim
> rucickama, ale minim je prepsat, aby po otevreni (a pri zavreni)
> dokumentu to prekodovala. Myslim, ze to pujde temi makry udelat.
> Jestli s tim minis neco delat nebo uz delas mohli bychom se nejak
> domluvit at nedelame dva totez a pripadny vysledek uverejnit.

Ja pouzivam SO cca 2 dny, takze se zatim teprve rozhlizim jak je tam co
reseno a prozatim nemam vubec zadne predstavy o moznostech maker ci
StarBasic .... Ale chtelo by to vyresit nejak celosystemove protoze kodovani
neni jen problemem dat z wordu a excelu, ale napr. i obrazku ve formatu .wmf
atp....

> Jiri Jurus                           Mail:     jiri.jurus na spt.cz

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---