Sdileni Swapovaciho Prostoru

Středa Březen 11 13:37:31 CET 1998

On Wed, 11 Mar 1998, Miroslav Vancl wrote:

> Teda nejsem si vubec jisty, ale zda se mi, ze swapfile musi byt special.

Swap muze byt jak zarizeni, tak soubor. Tecka.

Nejaky cas (nez jsem dal Woknum na svem domacim pocitaci sbohem na vecne
casy a nikdy jinak) jsem sam sdileni permanentniho swapspace s Wokny
pouzival (mkswap win386.swp; swapon win386.swp) a docela to fungovalo
(i kdyz to nebylo dvakrat rychle... FATka, co si budeme povidat)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]