FAX a SAMBA

Michal Ludvig michal na ludvig.cz
Čtvrtek Březen 12 11:19:13 CET 1998

On Wed, 11 Mar 1998, Martin Dostal wrote:

> Nevite nekdo jak nainstalovat do Redhatu FAX a nastavit sdileni pres
> Sambu (to snad zvladnu, ale hlavne ten fax).

Ja pouzivam jako FAXserver sambu+mgetty. Oboji by melo byt
nainstalovatelne z RPMek. Pak jsem jeste nekde vysasil skriptik (.pl),
ktery se vzhledem k sambe tvari jako tiskarna (obslhuje tiskovou frontu &
spol) a take komunikuje s programem responder.exe, ktery bezi ve Win a pta
se uzivatele na faxove cislo, kam se ma fax poslat. Neco je napsano na
http://web.qed.cz/~mic/doc/fax.html. Zbytek muzeme dopovidat mimo
konferenci (muzu vam poslat konfiguraky, ty programky a podobne.)

Michal Ludvig