Attachment v base64

Středa Březen 18 11:34:25 CET 1998

kuzela na mbox.vol.cz (David Kuzela) writes:

> poradil by mi nekdo utilitu schopnou prevest attachement
> kodovany  v Base64 na soubor. Nevim presne, ktere udaje
> jsou dulezite, proto posilam i ukazku zpravy.

V nejhorsim se da pouzit i metamail (je soucasti RH). V dokumentaci
je sice uvedeno:

: In general, users will never run metamail directly. Instead,
: metamail will be invoked for the user automatically by the user's
: mail reading program, whenever a non-text message is to be viewed.

ale pro prilezitostne pouziti je to celkem dobry program. Jako
parametr se uvadi jmeno souboru, ve kterem je cely dopis vcetne
hlavicky. metamail pak umozni interaktivne vybrat, co s jednotlivymi
attachmenty.

> BTW neexistuje progam schopny prevest .DOC format Wordu97
> na ASCII (nebo jakykoli jiny v Linuxu pouzitelny format)?

Umi to word procesory (Applix, pry i StarOffice). O nejakych utilitach
jsem slysel, ale neshanel jsem je. Da se pouzit i program strings, ale
ten nepovazuje pismena s diakritikou za tisknutelna, takze je potreba
je napred prekonvertovat.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR