Sdileni Swapovaciho Prostoru - FAT

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 11 20:37:20 CET 1998

AHoj!

> Ja myslel, ze FATka je nejrychlejsi filesystem (samo ze ne v DOSu -
> ale ve Win a v Linuxu).

ROTFL.

> Neni to tak? (Zadne kontroly pristupovych prav, jenom jeden souvisly soubor - z toho
> plyne, ze tomu zadny fs nemuze vadit???)

Ale jo, muze. Protoze na fatce ten soubor pravdepodobne nebude
souvisly. ext2 si dava dost prace s tim aby drzela soubory v jednom
kuse; FAT se o nic podobneho nesnazi takze se soubory rozpadaj na
kousicky...
								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).