ADMIN: Stop komercnim mailum (Re: Distribuce Debianu )

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Čtvrtek Březen 12 19:15:07 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, David Rohleder wrote:

> Pekna jedovka. Snad po nas nechcete, abysme si mysleli, ze se Yenya
> zachoval spatne?

Ale pane Rohledere,

protoze jste to poslal do konference, tak vam tam zase odpovidam, nicmene
hodlate-li mi odpovedet, tak prosim na muj privatni mail.

Nevim, koho myslite tim 'nas'. Za koho hovorite? Pokud jste dostal od
nekoho povereni, tak byste se mel zminit, kdo vam ho dal. Jestli si
myslite, ze se p. Kasprzak nezachoval spatne, tak je to vase pravo, ale
neberte napriklad me (a mozna i jinym) pravo myslet si, ze se spravne
nezachoval. A to prave tim, ze v poslal svuj prvni mail rovnou do
konference. V pripade, ze by chtel upozornit na nesrovnalost, mel moznost
upozornit na ni privatne. A nespravne je i to, ze nekomu bez jakekoli
predchoziho upozorneni vyhrozuji odpojenim.

Ma snad vase poznamka vyznit tak, ze jen p. Kasprzak jedna za vsech
okolnosti spravne a my ostatni jsme ti chybujici? Neco takove se snad
objevuje jen v sektach, kde je prislusny 'Mesias' tim nedotknutelnym a ja
bych byl velmi nerad, kdyby se mely v komunite lidi kolem Linuxu objevovat
sektarske tendence.

> Meta FAQ jsou myslim celkem jasne a nepamatuji si, ze byste proti nim
> protestoval.
>

> Podle meho nazoru mela z vasi strany vzejit spise omluva (nez takova
> agrese), ze jste sem posilal komercni mail (ikdyz se o tom da
> polemizovat).

Tady si z logickeho hlediska odporujete, kdyz priznavate, ze vyklad neni
uplne jednoznacny (priznavate, ze se o tom da polemizovat). A pokud se
tyka te agrese, tak bych to videl spis z hlediska fyzikalniho zakona o
akci a reakci.

Nehodlam se vas jakkoli dotknout, ale na druhou stranu, budete-li se citit
mnou napaden, tak se mozna dokazete lepe vcitit do nitra jinych lidi,
kteri se take citili ci citi napadeni (to jsme my). Ono je vzdy lehke neco
posuzovat, kdyz se cloveka ta vec primo netyka. Ale kdyz se ho to dotkne
primo, tak vetsinou i lide, kteri jinak "s nadhledem" vybizeji k rozumu,
tak reaguji uplne jinak.

S pozdravem

--
Pavel Hanak