ADMIN: Stop komercnim mailum (Re: Distribuce Debianu )

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Březen 12 19:54:06 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Pavel Hanak wrote:

> konference. V pripade, ze by chtel upozornit na nesrovnalost, mel moznost
> upozornit na ni privatne. A nespravne je i to, ze nekomu bez jakekoli
> predchoziho upozorneni vyhrozuji odpojenim.

Zase to slouzi jako kriterium pro ostatni, kdyz to posle do konference.
Uvedomte si, ze firem ktere nabizeji podobne sluzby je vice a kdyz budou
cist zpravy o tom, ze Vy nabizite nejaka CD s Linuxem (pro Linux) za
XX Kc, budou se chtit take pochlubit. A treba ja vubec nechci dostavat
sprsky emailu s cenovymi nabidkami na veci, ktere mne nezajimaji.
A kdyz to ted nezarazi Vam, jak to potom udela az tech nabidek bude vice ?
Budou zase kricet ti ostatni, ze Vas nechal a ted jim brani a skodi jim.

> S pozdravem
>
> Pavel Hanak

S pozdravem