ADMIN: Stop komerci

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Březen 12 20:23:28 CET 1998

hanak na brailcom.cz (Pavel Hanak) writes:

> Ma snad vase poznamka vyznit tak, ze jen p. Kasprzak jedna za vsech
> okolnosti spravne a my ostatni jsme ti chybujici? Neco takove se snad
> objevuje jen v sektach, kde je prislusny 'Mesias' tim nedotknutelnym a ja
> bych byl velmi nerad, kdyby se mely v komunite lidi kolem Linuxu objevovat
> sektarske tendence.

Mam vizi: Prede mnou Fakulta Informatiky. Na nejvyssim miste se hrde
pne obrovska socha Tucnaka. Zfanatizovani obdivovatele Linuxu chytaji
zmatene pobihajici priznivce Windows(TM), aby je krvave obetovali
na oltar Nejvyssiho. Z hlubin davu se zacina ozyvat:
"Yenya, Yenya....."

:-))

> Nehodlam se vas jakkoli dotknout, ale na druhou stranu, budete-li se citit
> mnou napaden, tak se mozna dokazete lepe vcitit do nitra jinych lidi,
> kteri se take citili ci citi napadeni (to jsme my). Ono je vzdy lehke neco
> posuzovat, kdyz se cloveka ta vec primo netyka. Ale kdyz se ho to dotkne
> primo, tak vetsinou i lide, kteri jinak "s nadhledem" vybizeji k rozumu,
> tak reaguji uplne jinak.

Mate pravdu, takove napadeni je vzdycky velmi neprijemne. Byl bych
rad, aby vsechny dalsi diskuse o Linuxu probihaly i nadale v
pratelskem duchu vzajemne spoluprace (a k vetsi slave naseho jedineho
a temer dokonaleho operacniho systemu :-)

> S pozdravem
>
> --
> Pavel Hanak

				Zdravim