CD-ROM Linux - kopia

Dusan Jirasko Dusan_Jirasko na p0.f25.n420.z2.nospam.exe
Čtvrtek Březen 12 23:16:38 CET 1998

Ahoj Svetozar ..

V tento den 05 Mar 98, psal Svetozar HRUZ individu All:

 SH> mozno je to trochu od temy, ale mam nasledovny problem. Chcel by som
 SH> si napalit kopiu instalacneho CD-ka Red Hat-u. Original ma 646 MB,
 SH> obsahuje 33111 suborov a 1683 adresarov. Ked som ho prekopiroval na
 SH> hard disk (FAT16),
 SH> obsadilo to celkovo priestor 1,41 GB (?) - hoci jednotlivo velkost
 SH> siedmych hlavnych adresarov sedi presne do bajtu s originalom. Potom
 SH> som predsa skusil testovaci zapis na necisto. Ten trval nestandartne
 SH> dlho a skoncilo to chybovou spravou.
Ja osobne bych to palil CD to CD, protoze pri kopirovani dat na HDD bych asi
zrejme prisel o LFN a pak mozna taky o moznost bootovat z toho CDcka.

ByE,                                   [ E-Mail : Dusan na Sameleon.Fido.cz ]
      ›amele˘n    [HGC-Team]           [ http://www.psynet.net/Sameleon  ]

... Dejte mi pivo a ja pohnu zemekouli.... A kdyz ne, tak diky za pivo. :-)
--- FMailX 1.40g
 * Origin:  ThE PaScAlNeT BbS (+420-2-57216060), Open : 23-07  (2:420/25)