Prenos pres seriak!?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Březen 13 13:01:19 CET 1998

Hello, world!

>    Mam mensi dotaz, zkousel jsem nejake transfery dat pres seriovy port
> rychlosti 115200 Bd. Pri teto rychlosti prenosu vsak obdrzim po chvilce
> 'tahani' hlasku _ttyS1: 1 input overrun(s)_. Kdyz jedu v polovicni
> rychlosti 57600, pak je vse o.k. Je mi divne proc by to nemelo slapat
> ve 115200 kdyz pouzivam klasickej 16550 Fast UART. Nevite kde by mohl byt
> problem? Za kazdy postreh diky!

   Pokud to je 16550A (a nikoliv stara 16550, ktere FIFO nefunguje, ale ty
se stejne prilis casto nevyskytuji), problem by mohl byt v ostatnich
zarizenich, ktere procesor nepusti prilis dlouho ke slovu (tedy budto
"zravy" bus-master typu fast ethernet nebo driver zakazujici interrupty
-- zkuste si napriklad pohrat s hdparmem a zapnout IDE driveru IRQ
unmask).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/