lilo

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Pátek Březen 13 00:40:42 CET 1998

honza wrote:

> no chtel sem se jenom zeptat jestli nekdo nahodou nevite jak se zbavit LILO
> bootu jinak nez fdisk /mbr ?

pouzitim # dd ...     viz # man dd (ovsem, mate-li zalohovan puvodni...)
Ja jsem to jeste nedelal. Takze mam stale disk citelny :-)
Nebo spusteni instalace Woknousu (NT, 95). Taky pomaha (nekdy)
Ale nejlip funguje fdisk /mbr :))

Abych to uvedl na pravou miru: pisu jen z duvodu, ze jsem jeste nevidel
na Vas mail zadnou odpoved, takze aby se to trchu rozhejbalo...

Rozhodne byt Vami, pockam si, co na to pravi odbornici
(kteri jsou, zda se, silne zaneprazdneni konversaci na tema PRYC
S KOMERCI!!!)

Zdravim
Slimag

--
If NT is the answer, you didn't understand the question. (Stolen sig(twice))