nechci chachovani obrazku vytvoreneho CGI skriptem v Netscape

Ivan Vecera xvecera na fi.muni.cz
Pátek Březen 13 09:31:40 CET 1998

On 13 Mar 1998, Tomas Rezek wrote:

> [...]
> pres formular na strance, a proto je potreba vic pokusu, nez uzivatel
> nastavi parametry tak, jak potrebuje - pouziva vizualni kontroly jpegu,
> pak si stahne ten fits.
>
> problem:
> kdyz necham skriptem primo vygenerovat html stranku tak, aby se na ni
> primo zobrazil ten jpeg, tak se neprojevuji zadne zmeny, nebot Netscape
> uzivatele to cachuje (obrazek se jmenuje stale stejne).
>
> otazka:
> Muzu s tim ja v tom skriptu (prikaz, HTML prikaz) neco udelat??? Nebo me
Je nutno poslat mezi hlavickami (Content-type,...) dalsi header:
Pragma: no-cache

A nebo pouzit cache-control... viz. dokumentace k protokolu http
na http://www.w3.org/

> [...]
> --
> .______________________________________________________________________.
> |                                                                      |
> | ---------->>      T  o  m  a  s     R  e  z  e  k     <<------------ |
> |      Institute of Astronomy, Czech Academy of Science, Ondrejov      |
> |   E-mail: rezek na asu.cas.cz        WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
> |  Cellular phone: 0602/823780   SMS messages: 823780 na sms.eurotel.cz   |

Ivan Vecera

Adresa : Polni 784, Uherske Hradiste, 686 01
Telefon : 0632/579 750
E-Mail : xvecera na fi.muni.cz
         falco na ics.muni.cz
PGP Public Key : http://www.fi.muni.cz/~xvecera/pgppub.cgi