NCPFS

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 13 09:50:55 CET 1998

Dobry den,

Pouzival jsem progam ncpmount k pripojeni svazku z novella ke svemu
linuxu. Udelal jsem si skripty ktere zpracovavaly urcite soubory, atd.
Na pripojenych discich byly vsechny soubory videt malymi pismeny.

Pak jsem aplikoval podporu dlouhych nazvu a odted mi ncpmout mountuje
vsechno VELKYMI pismeny. Nenasel jsem zadny parametr jak mu vnutit
mala. Mam verzi 2.0.10-2 . Neni nekde novejsi ? Potreboval bych parametr
force_lowercase nebo tak neco ...

S pozdravem