NCPFS

Pátek Březen 13 10:24:27 CET 1998

On Fri, Mar 13, 1998 at 09:52:02AM +0100, Petr Simek wrote:

> Dobry den,
>
> Pouzival jsem progam ncpmount k pripojeni svazku z novella ke svemu
> linuxu. Udelal jsem si skripty ktere zpracovavaly urcite soubory, atd.
> Na pripojenych discich byly vsechny soubory videt malymi pismeny.
>
> Pak jsem aplikoval podporu dlouhych nazvu a odted mi ncpmout mountuje
> vsechno VELKYMI pismeny. Nenasel jsem zadny parametr jak mu vnutit
Me to dela taky. Ale zjistil jsem, ze pokud je na svazku podpora dlouhych
jmen, tak pro dos maji byt urcite uppercase. Pokud ma dany soubor i dlouhe
jmeno, tak muze byt male. Podpora OS2 namespace neni case-sensitive,
takze by to nemelo tak vadit. Nejnovejsi (skorooficialni) jsou na
platan.vc.cvut.cz/pub/linux/ncpfs . V soucasnosti verze 2.0.11.99a.
> mala. Mam verzi 2.0.10-2 . Neni nekde novejsi ? Potreboval bych parametr
> force_lowercase nebo tak neco ...
Ten tam bohuzel neni. Ale zkuste pridat podporu NFS-namespace a soubor
znovu vytvorit ale nazev budou mala pismena.
	Petr