Nefunkcni diakritika u velkych pismen v X

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Březen 13 10:25:50 CET 1998

Hi,

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:

> BTW: a co male znaky?

Male znaky ktere jsou preddefinovany v prvni rade klavesnice se vypisuji
spravne, ale samozrejme ze pokud chci nejaky maly znak napsat pomoci
prefixu, tak se to chova stejne jako u velkych pismen ....

> resenim muze byt specialni libX11 od Stano Meduny (vyskytuje se to pod
> nejakym nazvem jako libX11-forcedIM)

S timhle se mi vubec nepodarilo spustit xdm (hlasilo ze se mu tahle knihovna
nelibi ....)

Mam pocit ze jsou me problemy zpusobeny pozustatkem z nejake starsi
implementace cestiny pro X11, takze by mi mohlo pomoci preinstalovat to a
vymazat vsechny nesmysly ktere tam ted jsou ... Ale nevim co vsechno bych
mel reinstalovat a vymazat .... Jeste nez s tim zacnu, tak se radeji zeptam:

Bude stacit odinstalovat Xfree a Xservers a potom vymazat vse co mi pripadne
zustane v adresari /usr/X11R6 ?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---