Nefunkcni diakritika u velkych pismen v X

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Březen 19 19:29:10 CET 1998

Hi,

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:

> resenim muze byt specialni libX11 od Stano Meduny (vyskytuje se to pod
> nejakym nazvem jako libX11-forcedIM)

Takze jsem udelal reinstalaci X11-contrib, XFree86-3.3.1, XFree86-libs a
XFree86-Mach64 ... a vyzkousel nainstalovat cestinu znova ... nabusil jsem
fonty a vzapeti na to patch XKB-cz-X11R6.3-libc6 a xlib-forcedIM-0.01
(novejsi verzi pro RH-5.0).

V /etc/profile mam tyto promenne:

export _XKB_CHARSET=iso8859-2
export LANG=cs
export LC_CTYPE=cz
export XLIB_FORCE_I18N=2
export LC_ALL=cs

Taktez mam nastaveny spravne locales .... a docilil jsem tedy toho, ze ceska
klavesnice funguje opravdu snad vsude avsak v StarOffice a
Netscape-communicatoru jen pokud je nastaveno _XKB_CHARSET=iso8859-2 coz by
mi az tak moc nevadilo, jenze on tam ten problem s hackem a carkou ktery
jsem popisoval drive zustal (!!!?) i kdyz napr. v xtermu, kvt, kedit-u chodi
i hacky a carky tak jak se slusi a patri ....

PROSIM poradte mi nekdo co s tim ... myslel jsem ze reinstalace pomuze
(pomohla jen v xtermu atd. zkratka vsude tam kde bych se bez cestiny
eventualne obesel ...)

Vyhlasuji, ze kdo mi pomuze tento problem vyresit ma u mne na seminari min.
3 panaky ... :)

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---